Tema: Re: del kedes valtyje
Autorius: A Daba Gerai
Data: 2009-02-24 10:50:27
kogero svarbus reikalas butu patvarumas, vistik jei spiningauti, reiskias
nemazai judeti (nu tipo i sonus sukinetis, lankstytis, atsilosti ...) Esu
per viena lynu zvejyba (nuo kranto) suedes (visiskai) papigiaiska kedute,
tai irgi buvo mazdaug tupt, stot, sest... Pac dabar valty naudoju berods
pythono kedute, tokia neatrodo bais patogi, be vietos alaus bokalui irgi
zakuskei, uztat patvari. Beje tie fintai pasideti rankoms - spiningaujant
maiso.