Tema: Re: Avizeles risimas 30kb
Autorius: erikas
Data: 2009-02-24 07:54:40
idomus butu risimo budai virsutines avizeles ( na kai ant dvieju gaudoma).
pasidalinkit info ar foto.
as tai tiesiog 3 kartus per ja vala pratarukiu ir man laiko. kaip jus? beje,
kazin ar yra kas bande virsutine avizele gaudant karsius ant stovincios
meskerytes ant atskiro (kad ir 1 cm) pavadelio risti? gavosi kas? pagal
ideja ji turetu zuvei buti lengviau itraukiama. ar ne taip?