Tema: Re: Klaipedos ekstremalai...
Autorius: tomuco
Data: 2009-02-09 10:35:41
Man labiausiai patinka musu visuomeneje tokia elgesio norma:
"...zhvejodavo per "draudima uosto ekvatorijoje", zhvejos ir toliau...".

negalima, bet px... Juk yra bent 2 draudimo lygiai:
1. "draudziama" - cia kai surasyta taisykleses ir visi jas zino, bet niekas
ju nesilaiko, nes.... niekas ju nesilaiko.
2. "grieztai draudziama" - cia tokiems lochams, kurie tingi pralisti po
spigliuota viela, isspirti tvoros lenta arba jie nezino, kad tas "grieztai
draudziama" viso labo yra tik "draudziama".
o kai periodikoj skaitom arba per telika matom, kad vel eilini kasta katras
tai tulas surado savo amzina atilsi po ledu, vienu balsu lojam, kad va,
debilas, kokio b jis ten ejo, juk visur sako, raso, rodo, kad pavojinga, kad
draudziama, kad reikia saugotis.