Tema: Re: Korsako eseriai
Autorius: Rokas
Data: 2009-02-04 12:14:07
:) zinom mes tas Korsako zvejybas. Kazkada zemupy, matomai buvo prikirpes
kazkoky verslininka, kuris uz 500 pasharu privare, o ryte nieko - nei
kibimo. Tai vaikesi jy ir vieshai gaidziu vadino :)
O kitas kontaktas ant Kauno mariu buvo. Korsakas su visa brigada atvare. Dar
ekeciu neishsigreze, o jau puse butelio nugerta. Vienas ish visos grupes
zmogelis tik zvejojo, o kai pagavo karshioka tai pasigirdo kultine fraze: -
"Korsakai! Perfilmuojam!". Tai ta vargsha karshiuka po to n-kartu eketej
murkde, o per laida atrode lyg n-karshiu prilupo, nes po visam, kazkieno ish
kolchozo ant ledo sumesta laimiky nufilmavo... Tai dabar, kai kas nors per
laida uzkimba, visada susimastau - kiek cia kartu perfilmavo :)
Buvau ir as toje laidoje y kadra papuoles, su savo ziemine skranda, kuria
dabar tik per uzgavenes uzsidedu :)