Tema: Re: kaip ledas?
Autorius: Casper
Data: 2009-01-27 09:56:09
Tai yra ta pati stinta, tik dazniausiai ji yra mazesne nei jurine. Pries
kelis metus as Baluose per diena pagavau ir daugiau ir didesniu stintu, nei
mano dede Kursmarese :D

Is Wikipedia:
"Stinta (Osmerus eperlanus, vok. Stint, Europischer Stint, angl. European
smelt) - stintiniu (Osmeridae) seimos zuvis, kurios placiai paplites
porusis - Europine stinta (Osmerus eperlanus eperlanus). Kunas ilgas (15-18
cm, retais atvejais 30 cm) ir zemas. Nugara zalsvai rusva, sonai melsvai
sidabriski, pilvas baltas. Zvynai mazi, ploni, matinio atspalvio.

Labai dazna versline zuvis. Turi specifini, panasu i agurku kvapa. Buna
praeives ir seslios stintos. Praeives stintos gyvena Baltijos juroje,
nerstui plaukia i Nemuno zemupi. Seslios stintos gyvena geluose vandenyse
(Lietuvoje giliuose ezeruose bei Kursiu mariose) ir vadinamos stintelemis."