Tema: Re: roxai.kaip suklijuot?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-01-20 13:33:36
aš kai pats vairuoju ir visai kitais atvejau stengiuosi varyti žūklėn su
kedais ir vietoje apsauti roksus. bet tikrai, ar žuvies ieškočiau, ar
vietoje sėdėčiau, šlapių kojų neturėjau... per vieną nekimbadienį visą
balą sugręžiau (140 ekečių) ir nieko... vailokas iš išorės šlapias, bet
kojinės normos ribose – šiltos. ;)