Tema: Re: Nealergiskos kates?
Autorius: RolF2
Data: 2015-02-05 16:39:38
tai, kad ras, jog ne kailyje esme :

Dauguma kačių augintojų yra įsitikinę, kad alergiją sukelia augintinių
kailis. Todėl įsigyja sfinksus – beplaukes kates, manydami, kad taip
išsprendė problemą. Ir jie neteisūs! Paaiškėjo, kad problema yra visai ne
gyvūnų kailyje, todėl ir sfiksai gali sukelti stiprią alerginę reakciją.

Mokslininkai įrodė, kad tokią žmogaus organizmo reakciją sukelia kačių
seilėse esantis baltymas. Laižydama savo kailį ar odą (sfinksai), katė
išplatina šį baltymą po visus namus, kur tik prisiliečia. Taip pat šio
baltymo yra ir jų šlapime, negyvosiose odos dalelėse ir po nagais. Todėl
namuose, kuriuose gyvena katė, alergenai yra išplitę visur ir kelia niežulį
ar čiaudulį nusilpusio imuniteto žmonėms.