Tema: Re: batukai sunims Kaune
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-12-20 18:14:46
Esu mačius batukų vet. klinikose. Bet jie brangūs, šiaip jau naudojami susižeidus, o ne apsaugai nuo šalčio. Nepatogu šunims su jais vaikščioti.
Aš savo taksus per šalčius paprastai ir vedžioju ne daugiau kaip 10 minučių, ir visą laiką bėgte - tada nesušąla. Kadangi pasivaikščiojimai trumpi, tai išvedu dažniau. Dabar kai vienas iš jų invalidas, bėgt negali, vaikštom lėčiau, tai aprengiu megztiniais abu. Bet tik kai šalčiau negu -10 laipsnių. Jei šilčiau, nerengiu.