Tema: Re: kaip apsisaugoti nuo suns
Autorius: Ramaas
Data: 2010-09-27 11:17:52
taip seimininkas nekanda bet jis gali iš pykčio jai jo šuneli
nuskriausi pav. ta teleskopine lazda pasiust šunį komanda,
kad tau užpakali įkastu. neseniai toki įnirši didelio šuns rodė
per TV .

O apsiginimui aš naudoju nuo šunų Dazzer II

http://www.amazon.com/Dog-Repeller-And-Training-Device/dp/B000E7KVQ2

veikia efektyviai atbaido ir mažus ir didelius šunis  išbandyta.

R.

"sbalen" <mail@mail.lt> parašė naujienų news:i7paak$n2s$1@trimpas.omnitel.net...