Tema: Re: Taksų mylėtojų klubas
Autorius: AgneS
Data: 2010-09-22 12:01:34
Siaip tai norejau tik pasidalint savo istorija. Man tuomet buvo gal 5 ar 6
metai, ir tokio amziaus tikrai negalvojau apie sunu psichologija:)
Tuo labiau, kad musu seima augino vidutinio dydzio pudeli, kuris per 13 metu
taip niekam ir neikando. Man tiesiog nekilo mintis, kad kitas suo mano
elgesi supras priesiskai.
Sios istorijos moralas - vaikus reik sviest labai is anksto:)