Tema: Re: kiemsargio
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-08-05 22:27:00
Prieglaudoj gali viena dalyka padaryt, ko negali kai atiduoda kazkas: turim stai tris sunis, atejo sian vienas svecias ir lyg niekur nieko su vienu (baikstesniu) susidraugavo tiesiog 'on approach'. Ka noriu pasakyt: cia suo gali pasirinkti tave, ne tik tu ji..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!