Tema: Re: SKUBU: rasta kalytė, ieškomi šeimininkai arba laikini globėjai
Autorius: Justina
Data: 2010-07-23 11:40:29
Norėjau rašyt "Manau suaugusi, bet jauna", ale patikrinau dantis - iltys dar
neiškritusios, vadinasi, iki metukų :) Bet didelė tikrai neaugs, dar gal
kelis cm. Iš foto orientacinis dydis matosi.
Į veislę mano nuomone nepanaši jokią. Sudėjimas primena Džeko Raselo
terjerą, bet galva visiškai kitokia. Kalytė trumpaplaukė. Charakterio faina,
rami, neagresyvi, neisteriška. Atvedus į namus apsižiūrėjo ir guli ramiai,
iš paskos sekioja jei vaikštau.
Šiaip tikrai prižiūrėta ir manau šeimininkai turi atsirasti, gal ji buvo
paleista nuo pavadėlio, ko nors išsigando ir nurūko bei pasimetė...