Tema: Re: suns serimasis?
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-07-20 23:31:30
Trimingavimas - apmirusių plaukų išpešimas šiurkščiaplaukiams šunims (šnauceriai, kai kurie terjerai, šiurkščiaplaukiai taksai ir t. t.).

Girdėjau, furminatorius neblogai pagelbsti. Bet pati nebandžiau, mano trumpaplaukiai taksai neturi poplaukio, ne taip jau baisiai šeriasi, o vienas kitas plaukas negąsdina :)