Tema: Re: Del sausiako katukams
Autorius: pjezo
Data: 2010-10-10 12:38:33
jei ketini imti dideli paka vienam katukui- IMHO klaida..

kazkada as savajai paemiau 10 kg RC ... buvo pigiau nei mazesniais...
maniau isfasuosiu i sandarias talpas bus OK...saugoma buvo 3 ltr uzsukamuose plastikiniuose "bambaliuose" (nuo geriamo vandens), tamsioje, vesioje vietoje..
ne velnio, i pabaiga vis viena kazkas buvo ne taip, ir kate nesidziauge o ir maistelio kvapas kazkoks kitoks patapo (palyginus su svieziai praplestu nauju mazu poku)...