Tema: Re: kačių maistas
Autorius: aviliux
Data: 2010-10-07 10:53:41
kur jamama?
pasistojo reikalas uzpirkt maisto gan inoringai paprastai ryzai 5metu jaunumo katei. Ikisiol gerai
vartojo RC fit32 ir kitus brangesnius subproduktus. Nei nutukusi nei ka, tiesiog davus pigaus maisto
is maximos ji ima badauti, valgo tik kad nemirtu ir labai sukusta.

Ieskau pigiau, zinoma :)  (lyginant su kuo?)  nu vienzo, ieskau su kuo mestis jamt didesni kieki.
As pats galiu jamt 2-15kg ribose
kas tas orijenas? negirdetas pavadin