Tema: Re: Sauso maisto pagardinimas
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-15 21:17:01
As savo vipetaiti seriu Acana, kondicija superine, bet buvo uzhejes
bzikas jam kad 4 dienas nenorejo ziureti i acana o labai seiliojosi
pamates kad dar kitam maisiuke buvo like calibros ( kuria nustojau duoti
nes ten daug filleriu ir suo krauna milziniskas kruvas)ir maisiukas buvo
paliktas "juodai dienai", o po to vel prie jam calibra nebeejo o vel
Acana eina i trasa.
( nesu suinteresuotas nieko reklamuoti, tiesiog pasakiau kaip yra)