Tema: Re: kokia tikimybe?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-09-14 22:47:56
Sekant kazkieno komentarais.. Sterilizuok, prarasi tik galimybe veliau turet
suniukus (ir jei pasirinksi pigu garazini veterinara, gali dar kokia
infekcija ar lieva narkoze gaut), o jei jau pasirinksi vaistus, labai
aiskiai susizinok kaip jie veikia ir kokios salutines pasekmes nuo ju buna
is normaliu saltiniu ar bent keliu normaliu veterinaru..

Siulau Virginiju Justiniskiu Veterinarijoj.