Tema: Re: Šuns kroso šalutinis poveikis
Autorius: blukas
Data: 2010-06-15 16:41:26
Dėl sąnarių tausojimo, tai būtainai atsižvelgsiu. Tikiuosi žalos dar nepridariau, be to, nevarom su juo visą laiką maksimaliai, ir pertraukėles padarau ir ristele pabėgioja ir lėtai paeina (čia kai jau į namų pusę sukam) ir bėga žole dažniausiai. Šuo reguliuoja tempą, kuris dažniausiai pakankamai aukštas būna, tai matyt teks drausminti.