Tema: Re: Suns zaislas (kaip vadinasi?)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-03 19:07:40
ooho.. :)

Maniškė storuliukė viena buvo, bet išaugo iš to amžiaus - mėgo žaisti, tai pašokinėdavo kasdien sienomis iki 1.7m aukščio. Mylimiausias žaisliukas - tikrų plunksnų ryšuliukas ant ilgo pagaliuko. Su tuo nenatūraliu paukščiuku gana energingai reikia palei sienas paskraidyti, per snapą plunksnomis užvažiuoti, etc.etc. - ir eina kaip torpeda per visur ir visais.

Šiuo metu tas žaislas susinešiojo, bet kol kas pati susiranda, kaip ratais eiti per visus kambarius (lovom, atkaltėm, su atsispyrimais nuo vidinių kampų, kai posūkį reikia išimti, o grindys slidžios, ir pan.)
Bet kaip ir sako - greičiau jau toks jo charakteris.

O tai bent padūkstat patys su juo? Pamenčinti nesigauna? pasiutinti šiek tiek (paaukoti rankutę-kitą)?