Tema: Re: renkuosi suni: cane corso
Autorius: Era
Data: 2010-03-30 14:47:08
Ne taip supratot, corsu veisejas gyvena musu rajone ir mes ji vedziodami
sunis stengiames dideliais ratai apeiti.
O taip siulau ateiti i paroda ir ten susipazinsit, pakalbesit ne su vienu
veiseju. Parodu tvarkarastis
http://www.kinologija.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=62
artimiausia didesne bus Moletuose. Neskubekit pirkti, nes isigysit seimos
nari 10 metu.