Tema: Re: kamstis suns zarnyne
Autorius: bzik
Data: 2010-03-06 13:16:17
Jau dabar i mazai padeveta panasus :) pamokos visad kainuoja, tik traukiant pinigine noretusi moket moket maziau:
klizmos - 30
pirmine apziura klinikoj, 2 rentgeno nuotraukos, kontrastas, pora skirtingu vaistu suleista ir kazkoks skystis virskinimo trakto sutepimui - 160
kamscio salinimas, 2 rentgeno nuotrauku, vaistai - 420
maistas pirmai pradziai ir bakterijos - 50
pakartotinis pasitikrinimas, nes gan keistai tustinosi - apziura, rentgenas del viso pikto + kontrastas (isitikinimui, kad praeinamumas atsistate), vaistai savaites gydymo kursui sumazint spazmavima ir atstatyt zarnyno veikla - 180.
Keli simtai km (vazinejimai is gan tolimo priemiescio) ~90Lt

Paskutinio vizito, pagal sveikimo eiga, galejo nebut, bet zmonai del ramybes jo reikejo (nemoka laukt :).