Tema: Re: O musu senoliai gi sakydavo..
Autorius: pranZo
Data: 2010-03-05 11:25:58
adaptavosi. labai geriete, po darbo pasitinka, soka beveik iki krutines
aukscio, laizo rankas.
labai kompaneiska, pastoviai kai sedziu prie kompo ateina atsigula ant
keliu.
klausyt klauso, nors kartais reikia smarkiau suktelt kad eitu i vieta. bet
tada lyg suparalyziuota - priekines kojos eina, o galines sliauzia :)
ir siaip didele "padlyza" :)
skadu nedaro, i lauka pati pasipraso, supranta kai sakai "i lauka" arba
"einam valgyt?".
labai megsta zaisti, jau atsigauna, pralinksmejusi.
patinka stebeti per langa, jau ir loja jei kas kieme praeina ar pravaziuoja.
siaip labai jautri salciui. ir megsta palysti po kaldra ar dekiu.
tik dar neaisku kaip reikes daryti - aplink laksto daug sunu, tuoj ir ruja
bus. o jei netycia nenusaugosiu?
baisu, kad po kastracijos gali sustoreti, pasidaryti apatiska.