Tema: Re: suva negrizta pas seimininka
Autorius: BigM
Data: 2010-02-26 13:04:10
Dresūroje iš esmės yra "išdresuojamas" šeimininkas, o ne šuo. Reiškias
nesupratot iki galo kaip reikia teisingai ir sistemingai elgtis su šunimi.
Mano kalė (beje, irgi auksiukė) kad ir pamato kokį šunį tolėliau, jau matosi
iš povyzos kad ruošiasi "skuosti", pasakau griežtai komandą "Ne!" ir šuniui
praeina noras skuosti ir toliau ieškosi kur pamaižioti, pakakoti. Irgi
neprincipingai išdresavau komandą "Pas mane!", bet iš esmės jos klauso ir
vykdo, tik kai jau raitosi kakot ir aš to nepamatau, tai jau neatlekia pas
mane :)