Tema: Re: papasakokit kaip ismokint tustintis ten, kur galima.
Autorius: Ramaas
Data: 2010-02-08 15:12:05
Čia tas pats kaip pas mane ir tuštinas ir šlapinas belekur, daba po patarimo panaudot
visus kampus ištrinant minkštikliu lenor padėjo, ateina į tą vietą kur buvo pažymėjęs
uosto uosto nėr jo pažymėtos vietos lenor pramušė kvapą o atėjo ir padarė sisiuką ant
butelio nes tą vietą yra specialiai nevalytą ir lenoru neapvalyta, veikia kolkas puikiai
tik vėl bėda kad lenoras kitą diena beveik nesijaučia reik vėl pavalyt juo tas vietas, manau
po biškiuką taip žaidžiant prisipras daryt vienoje vietoje. Aišku kai pagaunu darant neleistinoj
jam vietoje apibaru ir nunešu į tą vieta kur turi daryt ir padaro pauostęs, žaidimas bet ką padarysi.
R.
PS.. gal kas žinot ar yra stipresnio kvapo  nei minkštiklis lenor? kuris ilgiau išsilaikytu pramušęs jo
pažymėta vietą.

"TranZOO" <laisku@nera.net> parašė naujienų news:hkofte$gia$1@trimpas.omnitel.net...