Tema: Re: Spauda apie sausa maista
Autorius: trickyvic
Data: 2010-01-23 16:33:43
Aha, o lygiai taip pat pries kelis metus buvo kaukiama kad sunis galima
serti tik spec maistu tipo jiokios saviveiklos ir visi didziausi
sunininkai myzciojo is dziaugsmo apie visokius sausus biralus ir blah
blah blah, dabar vel visi naturaliai nori serti, po keliu metu vel begs
sauso maisto pirkti, blogai kai zmones savo galva negalvoja