Tema: Re: zindyve
Autorius: doggery
Data: 2010-01-13 15:27:08
As nesishaipau, tik tikrai zinau ka darau. As neturiu laiko ir tikslo
ishsaugoti shuniuku, nes zinau kad liks tiek kiek man uzteks. Todel ir
siulau. Dabar pats darbymetis. jau yra trys vados ir dar viena laukia, todel
ozkos tikrai nepirksiu :) Jeigu kas noretu pasbovyti ir uzsiauginti sau
monstriuku, labai prashome, kol dar gyvi, pasidalinsiu!

"Pjero" <Pjero@domino.lt> parašė naujienų
pranešime:hikgmh$4in$1@trimpas.omnitel.net...