Tema: Re: rotveileris ziema su lenciugu prie budos-cia normalu?
Autorius: A&G
Data: 2010-01-06 20:11:34
atseit  seriama, nors tie kaulai, kuriuos jai pameta greitai susala ir ju beveik neliecia, nevedziojama, nors yra puikiausios salygos paleist pabegiot bent po kiema, tiesiog tupai prirista prie neapsiltintos budos ir nematau tam tikslo, nes net nesuloja, guli ilindus i buda, islenda tik pamacius vaikus (gal pripratus kad vaikai jai ka nors skanaus duodavo)  ir tai neilgam, vel sulenda i buda