Tema: Re: Antibark
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-01-02 11:53:51
Grifonui ansnukis? Kaip ant tokio beždžioniuko uždėti antsnukį, kur jis ten laikysis? Be to, antsnukis šuniui netrukdo loti.
Panašią problemą su taksais (kurie loja daug garsiau), sprendėme taip:
šunys paliekami patalpoje, kuri yra nutolusi nuo laiptinės, mūsų atveju virtuvėje. Po virtuvės durimis iš abiejų pusių dedamas sulankstytas pledas, garso izoliacijai. paliekamas įjungtas radijas.
Padeda.