Tema: Re: ieskau pavadzio rotveileriui
Autorius: trickyvic
Data: 2009-12-28 19:05:52
Matai as nesu Lietuvoje, tai viska tik per web'a matau :) bet net
neabejoju, jog ju yra krautuveje pirkti, o kadangi, kaip ir minejau
kantaras ( taip vadinasi apynasris) padeda suvaldyti belenkokio dydzio
zirga, tai uzdejus suniui nei viens is ju neturi net ir minimaliu sansu
pasisakoti per daug nes su galva tiek nepritrauksi kiek su antkakliu