Tema: Re: skotu atlepausiai ...
Autorius: lllll
Data: 2009-11-19 17:08:21
Jeigu visi būtų sąžiningi, supratingi ir pan, tai gal ir nereikėtų tokių
apribojimų. Bet labai nemažai tokių, kurie nusipirkę suleidžia su kuo
nors, ir po to pardavinėja kačiukus kaip "veislinius be dokumentų", ir
paprastai tokie katės sveikatos netausoja, nekalbant apie ligų tyrimus
ir pan.  Iš esmės tai daroma norint apsisaugoti nuo "daugintojų". Aišku,
galima sakyt, kad va, mes patikimi, mes to nedarysim - bet geriau
apsidrausti, kad mišrūnai nebūtų pardavinėjami kaip grynaveisliai, kai
pilnos gatvės mišrūniukų už dyką... Tuo pačiu ir kad būtų mažiau
nusivylusių veisle (iš serijos "pirkau veislinį be dokumentų, o jis
visai ne toks, kaip rašoma, nesamonė tie veislių aprašymai ir pan") :)