Tema: Re: Šuns, katės registracija Vilniuje
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-11-05 13:47:18
Zinau ta aikstele, buvau saviske nusivedes kazkada (ne zmona!), tai
issisudino gerokai ir koja kazkur i vini persireze... Ikaliau as ta vini,
bet jau gerokai patrese ten, nebent neseniai atremontavo.
 Nu, del Akmenes tai taip, bet as cia apie tendencija, vistiek atsiras
savivaldybese protinguoliu, kurie ras kaip "tikslingiau" panaudoti surinktas
lesas, tiksliau prasukti saviems lobistams naudingus projektus.

Pasiulymas: Daiva per sekancius rinkimus deleguojam i Vilniaus savivaldybe
..Bus tvarka ! (Cia as visiskai be jokiu kreivu minciu !)