Tema: Re: Apkandžiojo keturis žmones
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-07 22:51:39
Ne ant tiek reikia šito slapto dokumento.

Beje apie šveplavima.  IFC savo saite nurodo, kad veisles pavadinimas
"Czeslovakian Wolfdog" - "Česlovakijos vilkšunis". Panašu i elementaria
klaida, nes veisles standarte jau nurodoma "CHECHOSLOVAKIAN WOLFDOG".  Labai
keista minties tangentes liestine, nes ši valstybe bet jau SNO dokumentuose
buvo zinoma kaip "Czechoslovakia"

O vat lietuviskas veisles pavadinimas, kuri turbut patvirtino LKD
netikslus - turetu buti "Čekoslovakijos", o ne "čekoslovakų". Jei kyla
abejones del mano anglu kalbos zinios (jos neleidzia man vesti rytiniu
english laideliu), galima paziureti, kaip tai issiverte kitos salys. Aišku,
gali buti, kad LKD taip demonstruoja savo politinius isitikinimus ir remia
20-o amziaus pradzioje gyvavusia "čekoslavizmo" ideja, tačiau tai nepritinka
tokiai solidziai organizacijai ir gali truputi zeisti keletos nepriklausomu
valstybiu piliecius.  Nors tiesa sakant - kabinetis neturiu teises - kol
sitie zmones nelenda i valdiskus reikalus su savo "šveplavimais", tegu
verčia nors ir "rožiniu pupuliuku".