Tema: Re: Musu augintinis
Autorius: Satrapas
Data: 2009-10-29 18:12:13
Nu patiko ka as zinau :) Nezinojau as tada daug tu veisliu.O laikos man
patiko,vidutinio ugio,tvirti sunys,stacios ausys,suriesta uodega.Spalvu
kombinacijos patiko.
O mes butent ieskojom kad butu sita spalvu kombinacija, rusvai-pilka su
baltu.Sitos man graziausios.
Kokie ten gerumai-blogumai lyginant su kitom laikom as nezinau. Trumpai gali
cia paskaityti http://laika.lt/apie_laikas.htm