Tema: Re: Nauja taksu veisle
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-10-17 16:36:07
> Gamtoje aišku nėra nei laiptų nei sofų, bet lygiai taip pat negaliu
> nesigailėt šuns, kuris negali užšokti ant sofos, nerizikuodamas
> susižaloti stuburo.

Ką sakėt? Kas negali užšokti ant sofos? :)))))))) (čia mano taksai, drybsodami ant sofos, klausia)

Man tai labiau gaila visų displazikų - t. y., beveik visų stambių veislių, išskyrus kurtus. Taip pat visų, kuriuos kamuoja kelio girnelės išnirimas, t. y., praktiškai visų mažų dekoratyvinių veislių. Taip pat dalmatinų, kurių vadose gimsta iki 20 procentų kurčių šuniukų. Taip pat trumpaplaukių baltos spalvos šunų, kurie turi gausybę odos problemų. O jums mat užkliuvo taksai - viena iš sveikiausių ir ilgaamžiškiausių šiuolaikinių veislių.
Jau sakiau, daugelis laukinių gyvūnų rūšių taip pat yra chondrodistrofikai, ir tai tereiškia tik tiek, kad yra gamtos sukurtas ir ištobulintas medžiagų apykaitos mechanizmas, kuris leidžia be didelių nuostolių pakoreguoti kūno proporcijas taip, kaip tai rūšiai yra naudinga.

Kalbant apie estetinę pusę, na, jei jums šis šuo negražus, tai pacituota Makarevičiaus nuomonė ko gero yra teisinga.