Tema: Re: Šuns pirkimas užsienyje
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-10-12 09:48:47
taigi yra nurodyta šuns gimimo data, skiepijimo datos, ir paskaičiuoji kokio amžiaus jis buvo.
Jei pirmas skiepas 6 savaičių, tuomet reikia iš viso trijų kartų, jei 8 - dviejų.
Į kiekvieną polivalentinę vakciną būtinai įeina vakcina nuo maro ir enterito, žymima raidėm DP. Taip pat paprastai įeina ir hepatito, leptospirozės, paragripo vakcinos. Bendras žymėjimas - kažkas panašaus į DHPPI + Lepto, o pasiutligės vakcina R (rabies), kaip sakiau, eina į atskirą grafą.

Pirkti šuniuką iš perpardavinėtojų labai neprotinga. Didelė tikimybė, kad skiepų pažymėjimas bus netikras.