Tema: Re: kaciu terorizmas
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-09 12:24:31
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:hamv5a$b7$1@trimpas.omnitel.net...
> tai ne tik del maisto.
> jos negali pakesti jei keiciasi tvarka.
> jei visada stalvirsis tuscias, tai kaip cia tas puodukas gali stovet. reik
> nustumt. va tvarka.

O man atrodo,kad metama tycia,kad atkreipti demesi.Dabar jau nepaliekame
nakciai jokiu daiktu,kuriuos galetu numesti ant zemes ir ridineti po
kambarius,nes butinai taip ir padarys.

> jei visada maisto yra, tai kaip cia ner.
> jei visada ryte 6val kelias, tai kaip cia siandien nesikelia, viskas
> griuna,
> seimininkas paguosk, man sakes. a, jei jau atsikelia, tai viskas tvarkoj,
> galima eit miegot.

Buna kad atsikeliu nakti,tai katinas irgi keliasi ir pradeda trintis aplink
kojas ir kliancinti maisto.Paeda ir lyg ir eina vel miegot.
Bet kai zmona keliasi i darba,jis vel kliancina maista jau is jos.
Taip,kad cia su tuo vienu maitinimo laiku kazkas nesueina.