Tema: Re: Kodėl kastruotam šuniui užeina noras lipt ant žmogaus kojos?
Autorius: Joe Doe
Data: 2013-07-25 09:33:50
On 7/24/2013 13:24, Ramaas wrote:
> Labas,
> Norėjau pasiklaust, kodėl kai tik atvažiuoja pas mane sesuo mano šuo
> (toiterjeras penkių metų kastruotas)tuoj lipa ant jos kojos arba
> pažiūrėjęs į jos veidą savaime pradeda "tindi rindi" daryt.
>
> Kas tai galėtu būt? šuo kastruotas, ir tik su mano seserimi taip daro,
> sesuo šuns neturi, tik siamo katę turi.
> Kiek buvo atėję žmonių nė su vienu taip nedarė tik su seserimi.
>
> Dėkui
>
> R.

Lipimas ant kojos, zaislu ar siaip ivairiu daiktu neturi nieko bendro su
suns libido. Beje taip daro net ir kales, o joms kaip zinia ir
iskastruoti nera ka... O atsakant i klausima - tai taip suo rodo
valdzia, ir jei tavo sesuo nenori buti zemiausio rango narys gaujoje (o
jei suo tik jai taip daro, tai matomai suo mato tik ja kaip zemesnio
rango gaujos nari), tai turi neleisti suniui joti ant kojos.