Tema: Re: hotdogas...
Autorius: Saulius74901
Data: 2013-06-21 12:57:16
Buvo cia pas mane... kaimynu kales rujojo.
Pas viena tai iseidavo visai dienai ir negyzdavo, kol neparsivarai, net
tada, kai tos kales nebuvo ten. Kaimynai sake cia zentas musu. Geri ir
draugiski zmones, bet kiek matau, kad tie, kurie sunis turi paprastai su
sunimis susitaria visais. Kai kito kaimyno surujojo, tai net prisimint
nenoriu, naktimis malasi ir miegot neduoda, vis laukan verziasi, o isleistas
tuoj pat prie anu slenkscio ir atsigules guli.