Tema: Re: dilema
Autorius: ALORA
Data: 2013-05-08 11:15:44
pritariu, šiuo atveju reiktų operuot, ypač, jeigu kalė dabar pakankamai
stabilios būsenos. Jei būtų labai nusilpus - tada ne.

"Daiva D."  wrote in message news:kmco1c$sg6$1@trimpas.omnitel.net...

Aš siūlyčiau nedelsiant pjauti. Jei vaistai ir padės šiam kartui, uždegimas
gali labai greitai atsinaujinti ir kalė sudegs per porą dienų. Su piometra
menki juokai. Ir ne visada galima pastebėti, nes kartais net nebūna išskyrų.
Kiek būna tokių atvejų, kad kalė šiek tiek liūdnesnė, šiek tiek daugiau laka
vandens... atrodo, nieko baisaus, o prapjovus paaiškėja, kad jau per vėlu.
Aišku, operacija tai rizika. Aš tokioj situacijoj labai labai bijočiau. Bet
turbūt operuočiau.