Tema: Re: nunese stoga katinui
Autorius: ALORA
Data: 2013-03-25 10:47:32
vakar katinas parėjo namo su atsakančiai išpešiota bliuske ir įplėšta ausim.
Po aplopymo (davėsi!) visą dieną palaimingai praknarkė ant šuns sofikės,
nors šiaip kas 15 min. vis prašosi laukan ir miega ant mano komp. stalo, kur
šuo nepasiekia. Šuo, kai netyčia užsirauna ant katino, visad puola laižytis,
o katinas viršgarsiniu pasiplauna. Vakar šuo ne tik kad katiną nuseilėjo
visą iki negaliu, bet ir karstėsi per jį, ir šokinėjo ant jo ir aptalžė
vyzgančia uodega - katinas nė nešnypštelėjo. Buvo kantrus kaip mamytė su
jaunikliais.
Spėju, kad tam, jog katukai būtų švelnūs ir glauslūs, jiems reikia kažkur
iškraut savo agresijas

"Povilas"  wrote in message news:kec019$7jm$1@trimpas.omnitel.net...

Ansti ryte katinas pritupe ant zurnalinio staliuko prie manes ir "kliancina"
ko nors....,suo priejo irgi prie manes ,padejo galva man ant kelio ir
pradejo "kliancinti",kad vesciau ja i lauka.
Ir stai tada,kazkas "susisviete" kiciaus smegenineje ir segesi suniui ar tai
i ausi ,ar tai virs akies...Suo-bulterjeras,labai staigiai ivykde "socialini
teisinguma" ir kicius perskrido oru kelis metrus....Maza jam dar buvo to,tai
jis vel puole suni.Siaip ne taip "draugus" isskyriau.
Gryzau po darbo namo ir vel matau, kad kiciui "nunese stoga" ir jis iesko
kaip savo gyvenimeli pabaigti siandien ir tuoj pat.
Tai kas cia tam katinui pasidare?