Tema: Re: ar faunos binarai mire?
Autorius: unce
Data: 2013-03-13 10:49:41
tamstai dėmesio trūkumas? visai ne apie tave kalbėjau, o apie tendenciją,
kodėl mažėja vartotojų, o šį faktą pati nurodei.

"ALORA"  wrote in message news:khni84$uf6$1@trimpas.omnitel.net...

kodėl nereikia? Aš gi tamstai nepatarinėju, kokiam būti :)
Mano galva, naujienų grupės yra subjektyviems pasisakymams tam tikra tema,
ar ne taip? Jei to nenori, skaitai laikraštį. Man asmeniškai naujienų
grupėse daugiau įdomios informacijos nei laikraštyje, bet čia skonio
reikalas. Visgi aš nesuprantu, kame trolinimas faunos grupėje užklausti apie
faunos binarus

"unce"  wrote in message news:khncru$o7k$1@trimpas.omnitel.net...

nieko, nereikia būti tokiai jautriai :)

"ALORA"  wrote in message news:khna93$kou$1@trimpas.omnitel.net...

ir ką aš čia patrolinau?

"unce"  wrote in message news:khmrm7$2b8$1@trimpas.omnitel.net...

užsieniniuose newsuose sunku tarp spamo ką nors įdomaus rasti, o čia tarp
trolinimo