Tema: Re: akumuliatorine sluotele kilimams
Autorius: unce
Data: 2012-12-05 09:43:21
girdėjau ir aš tokį, todėl mano robotukas paleidžiamas tik kai šuo išvedamas
pasivaikščioti. plaukus surenka gerai, tik kad jį patį paskui nuo plaukų
valyti reikia.

"MMM"  wrote in message news:k9l7fk$hjj$1@trimpas.omnitel.net...

Robotukinis?

Girdėjau apie robotuką-šluotuką tokią "miesto legendą" (tikrumo negaliu nei
paneigt nei patvirtint):
"kartą amerikoje, namuose kuriuose robotukas draugiškai gyveno su šuniuku
(kilmė nežinoma). Vieną Robio darbo dieną (kaip visada žmonių nebuvo namie
tuo metu) šuniukui suskaudo pilvelį ir jis paliko tortelį. O Robiui
prasidėjo nustatytas darbo laikas. Jis pabandė išvalyti tortelį. Sekėsi
sunkiai. Toliau vykdant valymo programą tortelio liekanos norom nenorom buvo
paskleistos po visą namų grindų paviršių...."