Tema: Re: Gintariniai karoliai sunims ir katems
Autorius: ALORA
Data: 2012-07-16 15:42:17
aš kažkokių natūralių piktžolių antkaklį buvau nupirkusi. Kvepėjo neblogai, bet spėju, kad kvapas ir erkėms patiko, bo
vieną kartą iš po to antkaklio 8 ištraukiau. Nuėmus antkaklį tokių rekordų nė iš tolo nepasiekėm :) Bet gintariniai
karoliai katukui atrodytų gražiai... biškį pediškai, bet gražiai. Visgi labai abejoju, ar padės