Tema: Re: Kaip gauti teise veisti? min 2 parodos? ar kazkaip kitaip buna?
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-04-22 19:11:01
Taigi aš jums parašiau.
Neturit laiko perskaityti? :)

Galiu pridurti, kad parduoti šuniukus, kurių motina neturi jokių įvertinimų, gali būti žymiai sunkiau.

Ir dar gerai pagalvokite - neturite laiko dviems parodoms (o jos vyksta savaitgaliais, vieno šuns apžiūra užima vos kelias minutes), tačiau turėsite laiko priimti gimdymą, galbūt skubiai vežti kalę į kliniką cezariui (jorkams - dažnas atvejis), o jei neduok dieve kalė neišgyventų, na, arba tiesiog negalėtų maitinti šuniukų (po cezario - dažnas atvejis), turėsite laiko kiaurą parą kas 2 valandas maitinti juos iš pipetės ir masažuoti pilvus. Šūdukų valymui irgi turėsite laiko :)