Tema: Re: shiba inu
Autorius: QFX911
Data: 2012-03-12 13:18:56
Auginame shibute, puikus suo, puikus pasirinkimas..

Beda tik, kad kazin ar pavyks pigiau isigyti, kainos nuo 2500 iki 4000 lt.
Mes pirkome is mano ziniom vienintelio shiba inu veislyno Lietuvoje:

veislynas Zara, Vytautas, tel. +37061231779
cia tikrai gausite visa informacija apie sios veisles suniukus.

kiek teko girdeti shibos apibudinamos kaip smulkiu ir vidutiniu
zvereliu medziokliai, bet praktikoje neteko girdeti, kad kas naudotu.

sekmes,

qfx911