Tema: Re: katinas daznai slapinasi
Autorius: Caponi
Data: 2012-01-18 14:44:16
Kazkada seniai kai ruosiausi kastruot savo pirma kate, pagal atsiliepimus ties Antakalnio klinika ir apsistojau - su operacija visakas praejo sklandziai, dabar is tos klinikos daktaras Gumbaravicius atvaziuoja pas mane karta i metus paskiepyt jau 2 kaciu. Bet kokiu atveju blogo nieko apie juos nesu girdejes, paties ispudziai irgi labai geri.
Tiesa, nezinau kaip ten pas juos su diagnostinem galimybem, t.y. kiek turi kokios aparaturos (tiesa, siuo atveju gal nieko labai ir nereikia :-)), siuo atzvilgiu turbut viena geriausiu Vilniuje butu Jakovo klinika.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi

"Naras" <naras@tdd.lt> wrote in message news:jf6as1$s1m$1@trimpas.omnitel.net...