Tema: Re: kaciukas ar katyte?
Autorius: Arj
Data: 2011-12-27 11:09:47
Del spalvos - namie is eiles augo 2 ryzos kates :)
Del charakterio - kaciu/katinu skirtingi. Kates visos zenkliai tvarkingesnes - dare tik I dezute,
daug "prausdavosi" etc, visos labai bijojo vandens, nemego buti ant ranku (tiesa, cia priklauso nuo
egzemplioriaus - yra akiratyj rusu melynoji kuri apksritai ant ranku nebuna, nors visa laika augus
"siltnamio salygom", buvo ir gan meiliu kaciu) ir tempdavo I namus visokius pauksciukus/peles.
Katinai tokie daugiau poxuistai - juos ir su vandeniu galima nuprausti, minkyti kaip patinka,
juntamai meilesni. Daryti darydavo kaip papuola - kiek buvo katinu, visus laikui begant tevai
neapsikesdavo ir kastruodavo del myzciojimo kur nereikia. Po to zenkliai reciau, bet kartais vis
tiek padaro kur nereikia. Nu ir isvaizda vyresniu katinu man asmeniskai labiau patinka, vien del
dideles placios galvos - pas kates taip ir lieka maza galvyte, o katinu "snukis" su amzium isplateja
:)

"pracyvnas"  parašė naujienų news:jd1aae$avo$1@trimpas.omnitel.net...

Del ryzu katinu man veterinarijos klinikoj ta pati paaiskino - ryzos kates
retai buna.