Tema: Re: Kaune papuga(-ginas) nimfa iesko nauju namu
Autorius: Pjero
Data: 2011-11-20 18:27:45
o buvo taip:

Ateina meilužis pas moterį ir sako:
- Aš šian sugalvojau naują pozą!!
O ji atsako:
- Nieko nebus...Vyras nupirko kalbančią papūgą...
- Tai mes tą narvą su papūga uždengsim kaldra ir ji
nieko nematys. O tu stokis prie stalo, pasilenk, aš užlipsiu ant liustros,
įsisiūbuosiu ir PIRMYN!
*balsas iš narvo*
-  nupjaukit man liežuvį, bet aš turiu TAI
pamatyti !!!

"Levas"  wrote in message news:j699po$ecb$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Kaune, papuga nimfa iesko nauju namu. Gal ir patinas. Klasikinio (pilkas
korpusas, geltona galva) dazymo.
NE jauki (bet manau prisipratins), gyvenusi viena, su narveliu. Amzius
nezinomas, bet tikrau daugiau kaip keli metai.

Pastebeti minusai- geros nuotaikos ir siaip, is ryto, imituoja automobilio
signalizacija. Ta kur keicia melodijas. Kol kas moka tik pirmas dvi. :)

Atiduodam tik i patikimas rankas.

Paukstis atimtas is pensininkes kuri del techniniu kliuciu nebegali auginti.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt