Tema: Re: Kokia jusu nuomone apie smaugliu seimininkus?
Autorius: pranZo
Data: 2011-10-27 12:22:36
Is vienos puses aisku baisu - mazi, pukuoti, faini, jiems taip pat norisi
gyventi.
Is kitos puses gamta taip suredyta. Smauglius gi ir pelytem, ir ziurkutem
maitina
O kur laikomi smaugliai tai dzin. jiems gi terariumas turi buti.
Nors siaip mano kuklia nuomone tai nera ko girtis tokiais dalykais. Nieko
cia gero.