Tema: Re: Ata Karaliau
Autorius: FurFur
Data: 2011-10-04 23:53:23
yvl stop. ok? tiesiog vardan daug metu tiesiog stop.

mano suo/draugas eda, mano shuo draugas mirshta. nes mano shuo draugas
daugiau nusipelne negu cia besilankanciu bedvasiu sielos atmatu kurie turetu
prie tevo prieje pist per snuki ir garsiai ishrekt "kita karta gandona
naudok kale"

"Yvl"  wrote in message news:j6cdt1$o4e$1@trimpas.omnitel.net...

tai jusu gyvuliukai ir VALGO tikriausiai, bet ginkdieve needa? :))